Audi R8
Audi R8 je čistě pragamaticky přizpůsoben technickým potřebám vozu Audi R8. U tohoto vozu je motor umístěn v zadní části vozu před tadní nápravou, celá kabina vozu je posunuta do předu. V předním části vozu káždého zaujmě hned průduchy, které jsou umístěny i za dvěřmi, vyrobené z tmavého uhlíkového kompozitu. Je to kvůli tomu, že motor se velice rychle přehřeje tak aby se stačil uchladit. Technické parametry vozu Audi R8 ničím extra nepřekvapí v této kategorii vozů, ale rozhodně to neznamená že je to nějaké "ořezávátko". Když Audi R8 "letí" po dálnici tak to vypadá jako letící střela vzduchem.
Iteriér
V Audi R8 je iteriér kombinová z kůže o kovu. Je to vyrobeno zcela v "trndu" Audi s precizním dílenským zpracování. Na přístrojové desce vyniká krásný velký otáčkoměr spolu s rychloměrem.
Motor
objem (ccm) | otáčky/minutu | KW/HP |
4.2 FSI | 8250 ot./min. | 309KW (420HP) |
Maximální rychlost km/h | zrychleí 0-100 km/h | |
301 km/h | 4.6 sekundy |